Lysterapi giver dig livet tilbage


Er du endt på denne personlige blog om vinterdepression fordi du gerne vil vide hvad du skal gøre ved det? Du skal allerførst opsøge din læge, hvis du kan nikke genkendende til langt de fleste af disse symptomer http://vinterdepression.blogspot.com/2010/12/vinterdepression-og-symptomer.html for at afgøre at du reelt lider af en vinterdepression og ikke af en anden type og ofte mere alvorlig depression.
Har du fået at vide at du lider af en vinterdepression kan du orientere dig på denne blog om for her er både personlige beretninger om lysterapi, faglige artikler samt gode råd om lysterapi, kost og motion.



Jeg har i en måned blogget om lysterapi og der er ingen tvivl om, at du vil opleve, at lysterapi giver dig livet tilbage! Jeg har i januar måned ikke haft en eneste fraværsdag p.g.a sygdom, jeg har haft det en del bedre end jeg husker fra tidligere år, jeg har fået mere energi og efter en kort periode med dårlig søvnrytme p.g.a lysterapien sover jeg også en del bedre. Der er stadig et stykke vej endnu, men jeg har tænkt mig at fortsætte med at blogge om mine erfaringer med lysterapi de næste måneder fordi jeg intet har fundet på nettet om de personlige erfaringer med lysterapi over tid. Der er en del tilgængelig forskning, der postulerer, at lysterapi virker og nu har jeg tænkt mig at gøre projektet helt færdigt - forhåbentligt til gavn og glæde for andre, der også mister energien, når vinteren sænker sit dybsorte mørke over os og begraver os i kulde, mørke og sne.

Så kom i gang, når du har været hos lægen. Lysterapi vil give dig livet tilbage.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...