Solen er den bedste lysterapi


Sikke en skøn dag i dag. Solen har skinnet gyldent og strålende fra en lyseblå himmel i dag. Det er vinter, men i dag har været helt fantastisk livsgivende da solens stråler har dannet d-vitamin i min solhungrende krop i dag. Jeg har været med mine unger på legepladsen sammen med et hold venners børn.
 I dag har jeg ikke mærket meget til min vinterdepression, da jeg har sovet godt i  nat, haft gode oplevelser og en del energi i dag.


Det har været helt fantastisk at fornemme forårets vente i det nære øjeblik, der opstår, når jeg står med lukkede øjne og vender ansigtet mod himlen og mærker solens stråler trænge igennem mine øjenlåg. Solen er den bedste lyskilde mod vinterdepression. I dag har jeg ikke brugt min lyslampe, men jeg har fået masser af sol og energi ved min gåtur i dag. Det har så fantastisk, men i morgen er der ingen vej uden om. Jeg skal have lysterapi igen.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...