Brug lysterapilampen på arbejdspladsen


Det er højsæson for behandling af vinterdepression. Har du som jeg, en travl og hektisk, morgen, hvor der er meget at gøre med at blive færdig med at få gjort børn klar, pakket tasker, morgenmad og ud af døren i tide?


I øjeblikket er det stadig mørkt kl. 8.00 om morgenen, hvor jeg møder på arbejde. Jeg kan ikke nå lysterapien hver morgen da den halve times lysterapi ville betyde, at jeg skulle stå op kl. 4.15 hver morgen for at nå det hele.





Derfor tager jeg lysterapi på mit arbejde mod min vinterdepression. Det har en betydelig forebyggende effekt, da jeg kombinerer mit behov for lysterapi sammen med at være effektiv på arbejdet. Denne mulighed gør sig selvfølgelig kun gældende for mennesker, der har fortrinsvist stillesiddende arbejde foran en computer. Det gælder dig for en stor del af den arbejdende befolkning i dag.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...