Vinterdepression - skrub af


Denne vinter har været fantastisk indtil nu. Jeg kan skrive under på, at lysterapi mod vinterdepression faktisk virker! Jeg har taget lysterapi på arbejdspladsen siden midten af november i 30 minutter hver morgen, når jeg møder kl. 7.30. Det har været den bedste investering, jeg har givet ud.
Jeg har været langt mere effektiv og glad trods det mørke vejr udenfor. Lige nu er det højsæson for vinterdepression. Midt i december, hvor solen er væk i langt de felste af døgnets timer.



Overskud, energi og kun lidt ekstra søvn har været effekten af lysterapien kombineret med en ordentlig tilskud af d-vitamin. Jeg har fået langt mere ud af november og december i forhold til, hvad jeg plejer. Derfor kan det kun anbefales, at du tager kontakt til egen læge og får undersøgt om din tristhed skyldes, at du har en vinterdepression.

Hvis du er i tvivl om du har en vinterdepression kan du læse med her http://vinterdepression.blogspot.com/2011/03/7-tegn-pa-du-har-en-vinterdepression.html

Søg læge og få gjort noget ved det. Vinterdepression er særdeles effektiv at behandle med lysterapi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...