Lysterapi virker mod vinterdepression


Det er dag 70 med lysterapi. Lysterapien har hjulpet på min energi. Jeg har ikke været helt så melankolsk, trist og træt som jeg plejer i januar og februar måned.
Jeg har haft mere overskud og mere social end jeg plejer i januar måned, hvor jeg bare magter at gå på arbejde og sørge for mine 3 børn. Jeg har været til flere fødselsdag, haft gæster flere gange og været i bedre humør.


Jeg har ikke haft meget overskud til at gå i gang at dyrke mere motion, men det handler lige så meget om at jeg er presset i hverdagene med fuldtidsarbejde og 3 børn. Næste år håber jeg at kunne blogge om hvordan vinterbadning også kan have en positiv effekt på vinterdepressionen.

Jeg har taget ekstra d-vitamintilskud siden november og fortsætter med det marts måned ud. Lysterapien har givet mig mit ovrskud tilbage. Så derfor kan jeg kun anbefale dig at komme i gang. Selvom vi i skrivende stund har nået februar kan du fortsat opnå gode resultater, hvis du går i gang nu. En vinterdepression kan være lang. Her kan du læse om at vinterdepression kan have forskellige faser, men det er ikke for sent at gå i gang med lysterapi http://vinterdepression.blogspot.com/2010/12/vinterdepression-har-3-faser.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...